WELCOME TO THE TALKING CRAPS FANTASY WORLD THANKS FOR LEAVING UR FOOTPRINTS HERE :)


18 March 2013

sekelumit memori menjadi ahli CENGKUDU ROCKERZ 0509


title pon dah ala-ala hipster.belom kenal lagi members of CR0509 lagi.konpem korang geleng kepala hahaha

tengah stadi water treatment tetiba flashback zaman menjadi anggota CR0509.termenung seketika mengenang memori hampir 3tahun lepas :')

2008

masa masok sana aku curious, ragu-ragu, was-was.aku bukan tak biasa duduk hostel tapi bila 1st tyme masok sana aku dapat rasa aura ke-tidak-best-an itu (ecehhh ayat first tymer masok).masok 1st week sana jadi skema weyhh dah cam budak form 1 walhal dah form 4.well still try adapt keadaan sekeliling.lucky me, masa masok klass sume form 4 baru which was maybe the ke-awkwardness tuu akan sangat kurang sbb sume sama jee.masa form 4 byk benda aku belaja chenta, trust, friendship, heartbroken, backstabber.everythingggg! banyak sangat missunderstood sana sini.mungkin silap aku dari dulu lagi sume orang nak ditegur dan ia mungkin mengubah takdir seseorang haihh masa form 4 aku kenal chenta tapi well sbb aku tegur sume org soo sume taktau sape yg bertakhta di hati hahaha kengkonon.DIA aku tak tegur sgt sbb DIA dah ade someone special masa aku kenal.then lelame watlekwatpeace berharap miracle akan berlaku >.< masa form 4 jugak ade besties yg tau insideoutside pasal aku.selalu share ngan die and first tyme aku ade besties lelaki yg sume org menganggap kitorg memang ade pape walhal forever and ever aku akan jadi kawan je ngan die.mana tak nye prep malam selalu sama.pakai baju pon kaler sama cehhh kalah org bercinta tapi yeahhh the truth is aku ngan die memang takde pape tetap BFF hehehe

2009

selepas memlalui fasa heartbroken masa penghujung 2008, aku decide menjadi matang =_______=  ingat dah nak berubah tapi rasa nye keadaan makin terok kowtt. ermm kowtt laaaa. aku ngan besties mostly renggang yupp totally renggang.tyme tuuu memang sedih nak mamm taktau laa mungkin bile someone yg close ngan aku tetiba lari jauh-jauh (padahal kelas depan-depan je) dari aku,aku jadi malas nak layan sume orang. part plg aku terharu -____- masa prektis hari guru besties maen satu lagu utk aku (dgn gitar laaa) wahhhh tacingg bhaiii memang laa kene elok balek.pastu ade gak gadoh but tyme aku nak gi SESTER utk perfect score kowtt kitorg baek balek.haihhh macam kartun pon ade kejap gadoh kejap baekk.tapi ade masa tuu nk dkt spm then kitorg ade mlm graduan tah ape tah besties maen lagu bersama semula ngn lagu bunkface.weyhh lagu ACAB tuu aku bg masa kitorg gadoh dulu and pasal bunkface sume org tauu aku memang gila ngn bunkface dulu kuikuikui pasal DIA lak ermm taktau nak kabor acane mungkin lelame asyik terserempak jee ngn DIA aku jadi suka kat DIA lak.dulu tak pon -..- kelas asyik sama.masa kelas TK asyik dok bertentangan.masa kat dewan makan ponn kowtt :P tp masa nak spm DIA dah takde:( nak ckp aku sedih ke DIA klua tak jugak.aku rasa cam kosong ermmm

But seriously lepas klua skola tuu baru aku reti cherish the memoriess in there. mana pernah celebrate birthday org bagi hadiah bebanyak, biskut COLGATE bagai hehehe masa skola dulu asyik maen dan pikir pasal orang.pasal diri sendiri taknak pikir =_______= end up dengan result spm yg tak seperti diharapkan.boleh bawak result tuu utk masok matrikss jee dulu.keperitan keseronokan 2tahun sudah menuntut di utm tidak sama 2tahun menuntut di skola kat kuantan tuu.kat sana aku belaja kena terima 100% teguran nasihat hukuman dari guru walaupon bukan 100% jugak yg btol atau pon salah kitorang.kat sana aku belaja bila tak dengar cakap guru,guru ituu sendiri akan mengatakan ilmu yg diberikan tidak mendapat berkat.walaupapepon yg terjadi terima kasih guru kerana ilmu muu yg sedikit saja berkat nye ituu aku berjaya menapak kaki ke menara gading.terima kasih kawan kerana jika bukan pelbagai ragam yg kalian pamerkan masa skola dulu, aku mungkin tidak dapat menahan pelbagai pressure yg dtg ketika disini.terima kasih kerana juga kawan kerana yg pastinya jika aku masih berada di gombak, aku tidak akan dapat blaja byk benda dari kalian.friends till the end :')

kawan kalau kita ingat akan mereka forever hidop kita dilimpahi keseronokan dan kegembiran.tapi once kita lupakan mereka for sure hidop kita akan forever alone dan lifeless.peace!



No comments: